Kis emberek nagy történetei

V.I.P baba 2 éves lett

BeFunky Collage

Kismanó ma két éves lett. Nem fogok itt most klisékkel dobálózni, hogy hogy repül az idő és hasonlók,mert hát ezt mindenki tudja, és időm sincs annyi. De leírom a lényeget, a mérföldköveket, és hogy hogyan látom Bubút az én szemszögemből, hogy meg regyen örökítve az utókornak. Legalább ez, ha már az összes többi hónap kimaradt a jegyzetkönyvből, pedig Zoénál annó milyen vallásos szigorúsággal követtem nyomon minden pisszenését és pukkanását. Hát szegény második gyereknek már csak ez a sorsa…

Vivi egy angyal. Álmodni sem tudtam volna egyszerűbb és könnyebb gyereket magamnak.Szíve aranyból van, úgy tud ölelni és szeretni minket. Bújós, simogatós, lágy, kedves, kismacskás, finom kis lény.Ha hangosabban beszélek, vagy netalán veszekszek Zoéval, mindig mondja a szájára téve az ujjacskáját, hallkan suttogva, hogy “Anya, sssssssshhhh!” 🙂 Szereti utánozni Jojót, mindent megtanul tőle. Mindenre az a válasza hogy “jóóó”..kis kedves,fátyolos hangon beleegyezik mindenbe amit kérek, még akkor is ha neki nem tetszik, pukkadozva, de csak kimondja, hogy jó, és megteszi. Mindig mosolyog, mindig jó kedve van és boldog. Egyem meg a kis tündér szivet, annyira könnyű vele, hogy néha úgy érzem, hogy ez már sok is. 🙂

Este 6 30kor már ágyban van, szó nélkül lefekszik, már abbahagytuk a teázást alvás előtt (az is olyan hihetetlenül könnyen ment, hogy csak lestem) és azóta sokkal jobban alszik, mert nem pisis és nem ázik át a pelus. Cuki ahogy alszik, szopizza az ujját és bügyörgeti a paplan egyik kinezvezett sarkát. Annyira édes és olyan könnyű őt szeretni. Egy álom baba. Reggel 8 30 körül ébred. Nappal totál szobatiszta, alváshoz még teszek pelust. Amióta megszületett “csöndesen szevedőnek” nevezem, mert nem csinál nagy ügyet a fájdalmaiból, nem akar senkit terhelni velük, mindig csöndben elintézi. Nem drámázik és hisztizik órákig ha beüti a kisujját.:)20160719_101758

Eljátszik könnyen egymagában, csendes lányzó, de tud nyivákolni és kényeskedni, ha úgy adja a körülmény. Félénk, az idegenektől nagyon fél. Ha csak ránéz valaki, akit nem ismer, már görbül lefele a szája csücske. Könnyen elsírja magát, de nagyon könnyen meg is lehet vígasztalni, vagy elterelni a figyelmét. Ez Zoé után számomra hatalmas megkönnyebbülés és felfedezés, hogy ilyen gyerekek is léteznek. Komolyan mondom, nem dicsekedni akarok vele, hogy ennyire egyszerű gyerek ő, mert nekem aztán ehhez semmi közöm nincsen, nem tettem hozzá vagy vettem el egy dekányit sem. És örülök neki, hogy ezt második gyerekként tapasztalom csak meg, mert kulonben ha ő lett volna számomra az első, én is könnyen beleesnék abba a csapdába, hogy mindezeket a tulajdonságait a saját “szuperanyaságomnak” tudnám be és nem értenem, neadjisten lenézném vagy ítélkeznék fölött akik küszködnek a gyerek neveléssel es az erős akarató, makacs gyerekeikkel vívnak vérremenő harcot naponta. Csak hogy tudjátok, nekem kijut mindkettőből egyformán napi szinten. Rosszul is érzem gyakran magam miatta, mert azon kapom magam, hogy Vivit sokkal könnyebben és természetesebben tudom szeretni, azaz kimutatni a szeretetemet, miközben Zoét állandóan fegyelmeznem kell és veszekednem vele. De őt másképp szeretem. Neki másképp mutatom ki. És őt még mindig tanulom, elfogadom és harcolunk nap mint nap mindketten, egymás mellett, egymásért.

Na de vissza Vivire és az adatokra. Beszél, de nem modatokban. Utánoz szinte mindent, azaz bepróbálkozik, de néha nagyon mellé lő, ami írtó cuki tud lenni. Kedvencem a méhecske ami számára csak Möki! 🙂 De mond már sok szót magától, csak nem mondatozik. De nem is baj. Nála nem parázok már, mint anno Zoénál tettem. Totál nyugi van, addig jó, míg nem beszélnek. 🙂IMG_20160715_101306

27 lbs (nemtom hány kiló),3 éves ruhákat hord és imádom a hurkáit a lábán. Imád enni, pocakos, formás, nagy kék szemei vannak és hosszú haja. Szeret Zoé autósülésében ülni, mikor Zoé nincs a kocsiban.Szeret kamerának pózolni, az édességekért annyira nem rajong, csak a rendes ételekért. Nagy táncos, állandoan táncol és imádja amikor felkapom és együtt táncolunk. Zenei ízlése kitűnő, pont mint az anyjának. 🙂 Szereti nézni ahogy táncolnak az emberek, és alig várja, hogy őt is beirassam.

Nagyon szerencsés vagyok, hogy Vivi az életembe költözött és láthatom nap, mint nap ahogy megéli a pillanatokat, a közelében lehetek és részese lehetek annak a csodának, ami ő maga. Csak hálát érzek iránta és hihetetlen számomra, hogy én vagyok az anyukája ennek a kis csodabogárnak.

Hát “röviden” ennyi, de még ha eszembe jut később valami, akkor bebiggyesztem ide.

Hozzászólások: "V.I.P baba 2 éves lett" (5)

  1. Egyik szebb, mint a másik!

  2. Boldog szülcsit Vivi! 😍
    Gyönyörű mindkét csajszi! 😍😍😍

  3. Vivikének boldog szülinapot kívánok!Gyönyörű két kislányod van nagy boldogság!Bizony már én is megkaptam az unokaadagomat már három lett azóta októberben pedig jön a negyedik!Biztos emlékszel még rá hogy sóvárogtam mert nagyon szeretem a kicsiket!

  4. atyavilág, hogy megnőttek, már két éves?? hiszen még csak tegnap született …… gyönyörűségesek 🙂 nem jártok november 14 körül Vegasban vagy Los Angelesben? 5-20.ig ott leszünk immáron gyerekekkel együtt 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő

