Kis emberek nagy történetei

Kis nyavalyások

Muszáj írnom ezekről a kis dögökről, mert annyira cukik, hogy nem akarom,hogy ez a korszak feledésbe merüljön.

Es fogalmam sincs, hogy mennyi idősek. Lássuk csak…..mi van ma?! Nem, nem a nap… hónap…sőt, milyen év? 🙂 2016 Március… akkor Vivi saccperkábé 20 hónapos. Atyaéééééég?!??!!? 4 hónap múlva 2 éves? Hogy történt ez?

Na szóval nagy gengszter palánta a kiscsaj. Mindent leutánoz, amit Zozó (Jojó Vivi szerint) csinál. Most már nagyon sok szót mond vagy próbál utánozni. Kedvence Elmo és abból is a táncolós rész. Na, meg Justin Beiber Sorry videoklip. Órákig nézi és küldözgeti a puszit a végén. Táncos. Kis Sinatra. Nagyon ügyes és szereti a zenét, szeret az ölemben táncolni vagy csak magában. Tisztaságmániás. Amint beér a házba ledobja a cipőjét és kabátját és másokról is leparancsolja a dolgokat! Nincs apelláta! Bármi lecsöppen, ő már rohan a kis ronggyal és töröli fel. Ha én beletörlöm a koszos kezemet a nadrágomba akkor szívrohamot kap első nekifutásra, utána nagybuzgón elrohan a konyharuháért és letörli a gatyámat. Ilyen szinten OCD a kiscsaj.

Viszont elég nehéz időszakon mentünk át mostanában. Valószínűleg ekcéma fajtával kezdődhetett, egy kis seb volt rajta jó pár hónappal ezelőtt. Majd azt elkaparva elfertőződött és rohamosan terjedt az egész testén. Két hónapig hordtam orvostól orvosig, de senki nem tudott semmit mondani rá. Legutolsó orvoshoz már én állítottam be a diagnózissal napokig tartó online kutatás után, hogy márpedig ennek a kölyöknek IMPETIGO-ja, vagy Staph fertőzése van. Vegyenek kenetet és nézzék meg. Szerencsére a 10dik dokinak már volt egy kis esze, és hallgatott rám, és kiderült, hogy igazam van, abből is a legsúlyosabb, MRSA-ja van. Sok szónak is egy a vége, antibiotikum, de arra nagyon rosszul reagált, úgyhogy abbahagytam, majd mindenféle más kütyüvel, de úgy tűnik, hogy talán most már kifelé jövünk a sűrűjéből. De mindez azzal járt sajnos, hogy a munkahelyemet félig-meddig fel kellett adnom, mert ugye nem lehet egyszerre orvoshoz és munkahelyre is menni. Hát ez van.

Vivi egy angyal amikor alvásról van szó. Mondom neki, hogy búcsúzzon el Zoétól lefekvés előtt. Ő bemegy, megpuszilja, megöleli, mondja bye bye, majd fogja a kezem, jön velem a szobájába, bekapcsolja a ventillátort (úgy alszik, a zajra) becsukja az ajtót és a sötétben odabotorkál hozzám a hintaszékbe ahol összebújunk, issza a vizét és utána befekszik az ágyba, bögyörgeti a paplan sarkát, szopizza az ujját és alszik. Egy álom baba!Este 6 30kor lefekszik és reggel 9ig húzza a csöndest. Viszont nem fürdik, sőt, üvölt ha vizet lát. Nagy trauma volt számára a víz amikor a fájó bőrét érte. Szegénykém.

Így utánozza mindenben Zoé lököttködésit (és itt láthatóak a foltjai is)

De azért már javulóban van azóta:

DSC_0169

Zoé meg hatalmas kópé. Olyan nagy és értelmes. Megtörtént az első hajvágás miért már olyan régóta könyörgött. Nagyon tetszik neki a haja, nekem is hogy nem állandóan kócos és a szemébe lóg. Olyan hajat akart, mint anyának van…de a fodrász nem igazán volt engedelmes kedvében, pedig elmagyaráztam, hogy az elején szeretném , ha hosszabb lenne, hátul rövidebb…na majd legközelebb! De jól áll neki, és olyan nagylányos lett tőle. Imádják egymást Vivivel. Ő a legjobb nagytesó. És hihetetlenül vicces, kreatív, jó dumája van, eleven, be nem áll a szája, kedves, jószívű, legjobb segítő, Vivit egyedül viszi pisilni és kakilni, leveszi róla a pelenkáját, bilire ülteti és szórakoztatja amíg készen nincsen. Olyan jófej. Ő szokott Vivire vigyázni amíg zuhanyzok is reggelente. Meg reggel mindig korán kel, kb 7kor, és nem ébreszt fel engem, hanem eljátszik a szobájában amíg Vivivel mindketten fel nem kelünk. Angyal gyerek. Persze ki tud hozni a sodromból, ez nem vitás. De mostanában egyre kevesebbszer.

Majdnem elfelejtettem beszámolni két nagyon fontos dologról.

Zoé végre nem alszik “esti bugyival”(pelenka), hanem barátnőitől látva végre megjött a jobbik esze, és eldöntötte, hogy ő márpedig anélkül alszik, kezdődhet a maraton ágynemű mosás. (Tudni kell, hogy bármennyit ébresztgettem Zoét és magyaráztam neki, hogy keljen fel, ha pisilni kell, mindig bepisilt, ezért könnyebbnek láttam pelust húzni és majd eljön az idő, mikor megjön a jobbik esze. 4.5 évesen- úgy hallottam, hogy ezt az apjától örökölte) már átalussza az estét teljesen szárazon. Mielőtt lefekszem azért 1x felébresztem, biztos ami biztos, de amúgy tartja. Vivi meg már másfél évesen egész napot lehúz bugyiban, baleset nélkül. Szól, de nála minden KAKA 🙂 és megy és pisil és kakil és töröl…veszett mód törli magát! Übercuki kölykök!

Ma 3x is akkorát nevettem rajta, hogy a földön fetrengtem már a végén. Este az asztalnál megszólal: Anya, miért voltál szomorú reggel? Mondom, mert valaki olyan dolgot csinált, amit nem szerettem. Erre kérdi: És meghörte a fílingedet. …. HUH?! …… Hát, tudod, anya… a fílingedet megsiratta? ? :)) (igen, HURT a FEELING -em nagyon. 🙂

Majd továbbra is ül az asztalnál és huncut mosollyal az arcán megszólal:

  • Anya, meglestem a nunimat.
  • Hol és hogy?
  • Hát itt és most, de nem csiklandoztam meg, ígérem! :)))

Majd ledobja magáról a gatyáját és bugyiját, és zokniban meg pulóverben nyomja tovább a nap hátralevő részét. Megengedem a fürdővizet, ő ugrál, mint egy bakkecske, majd egyszer csak sírva jön ki a fürdőszobából nyakig vizesen, mondja, hogy ő beleesett a kádba. Kérdem, hogy a csudába tudtál beleesni a kádba. Erre mondja, hogy azt hitte, hogy ő pucér, így beleugrott a kádba és ahogy próbált kimászni, visszaesett a kádba…pulóverestül, zoknistól!

Azt hiszem ez záró akkordnak meg is teszi! Köszönöm a figyelmet! 🙂

Reklámok

Hozzászólások: "Kis nyavalyások" (1)

  1. Szegény Vivi! Gyógyulást a kiscsajnak. Puszi

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő

